شیر رادیاتور آذر |قیمت جدیدشیررادیاتوراذران

در سال 1365 گروه صنعتی آذران با شعار «کیفت و اطمینان» کار خود را با تولید شیرآلات صنعتی آغار نمود و موفق شد شیرآلات را به صورت متنوع تولید و به عرصه صنایع کشور تقدیم کند و قدم مهمی را در اعتلای نام ایران عزیزمان بردارد.

حدودء 40 سال سابقه تولید با استفاده از دانش فن آوری روز دنیا سبب گردید تا محصولات آذران نسبت به شیرآلات مشابه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد؛ در این مجموعه از ماشین آلات بپیشرفته استفاده می شود که عبارتند از: استفاده از ترانسفرهای عمودی و افقی، پیاده سازی اتوماسیون در کلیه خطوط تولید، برخورداری از خط آبکاری مکانیزه و PLC، برخورداری از پرس اتوماتیک MECOLPRESS، برخورداری از سری تراش های شش محوره Gildemeister، بومی سازی دانش تولید ماشین الات صنعتی، آزمایشگاه کنترل کیفی کاملأ مجهز معرفی شده به عنوان آزمایشگاه همکار مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی.

یکی از پر تیراژه ترین تولیدات آذر شیر راداتور آذر اصفهان بوده که در ادامه توضیحات بیشتری را راجع به آن بیان می کنیم.

تعریفی از شیر رادیاتور

در فصل سرما که استفاده از پکیج و موتورخانه برای گرم نمودن محیط افزایش می یابد نیاز به  قطعه ای برای تنظیم گرمای آنها بوده  که شیر رادیاتور نام دارد تا آب برگشتی به پکیج و موتورخانه را کنترل نموده و راحتی تعادل در رادیاتور را به وجود آورد.

این محصول به گونه ای نصب می وشد که قابل دید نیست از همین رو بعضی افراد یا به آن بی توجه هستند و یا آن را به طور کامل می بندند اما به این گونه نیست؛ شما می توانید با کم کردن میزان آب برگشتی به وسیله شیر رادیاتور آذر اصفهان، دیگر رادیاتورها را نیز به خوبی گرم کنید.

نحوه کارکرد شیر رادیاتور آذر اصفهان

زمانی که آب ورودی به رادیاتور شوفاژ و خروجی آن محدود می شود در مدار گرمایش نیروی آّب بیشتری باقی می ماند، چنانچه رادیاتوری با فاصله دورتر در ساختمان قرار دارد و نمی تواند گرم شود، با استفاده از شیر رادیاتور آذر اصفهان فشار خروجی و ورودی را کم کرده تا همه رادیاتورها قادر به گرم کردن باشند.

این محصول در زیر شیر اصلی ورودی رادیاتور یا شوفاژ نصب می شود، با این حال برخی از تولیدکنندگان جهت دیگر رادیاتور شوفاژ را برای نصب شیر رادیاتور در نظر گرفته اند.

نمایندگی شیر رادیاتور آذر اصفهان

شما می توانید برای خرید شیر رادیاتور آذر اصفهان به صورت حضوری به نمایندگیهای فعال ما در محل خود مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از طریق سایت انحصاری ما www.shirradiator.ir آن را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *