شیر رادیاتور آذر

شرکت آذران با سابقه ای درخشان در تولید شیرآلات تأسیساتی موفق شده است با شعار “کیفیت و اطمینان” بهترین نوع قطعات مکانیکی را طراحی و تولید نماید.

در این مجموعه از بهترین ماشین آلات و دستگاه های نوین در تمامی خطوط تولید استفاده شده است و مدیران پرهمت آذران سعی نموده اند از کارکنانی با مدارج بالای دانشگاهی و متخصصین زبده و باتجربه دعوت به همکاری کنند تا بتوانند با توجه به نیاز مشتریان خود و درک خواسته ی آنها سبد محصولی کاملی را تولید و به بازار عرضه نمایند.

از نمونه تولیدات برتر شرکت آذران شیر رادیاتور آذر می باشد که بیشترین فروش را نسبت یه محصولات مشابه به خود اختصاص داده است.

شیر رادیاتور چیست؟

در فصل زمستان برای گرم نمودن محیط خانه و سایر اماکن سربسته نیاز به وسایل گرمایشی داریم، از نمونه وسایل گرمایشی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد موتورخانه و پکیج می باشند.

به وسیله شیر رادیاتور که با نام شیر زانویی شناخته می شود آب برگشتی به سمت پکیج و موتورخانه تنظیم می شود؛ این محصول در ظاهر به وضوح دیده نمی شود به همین دلیل افراد بر این باورند که کاارایی خاصی نداشته و آنها را می بندند و یا نسبت به آنها بی تفاوت هستند.

باید گفت شیر رادیاتور به منظور ایجاد تعادل در رادیاتورهای منزل طراحی شده اند که شما می توانید با کنترل و کم کردن میزان آب برگشتی در رادیاتور، به رادیاتورهای دیگر که کمتر گرم می شوند کمک کنید تا آنها نیز بتوانند به خوبی گرم شوند.

خصوصیات شیر رادیاتور آذر

  • از جنس برنج تولید شده و دارای ماندگاری بالا هستند.
  • دارای آلیاژ انعطاف پذیری می باشند از همین رو در برابر دمای بالا استقامت دارند.
  • دارای بالاترین میزان هدایت می باشند.
  • در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • دچار زنگ دگی نمی شوند.

از مکانیزم توپی و تفلون در شیر رادیاتور آذر استفاده می شود به همین دلیل برای کنترل جریان و شدت مایعات و همچنین قطع جریان بهترین گزینه می باشند.

شیر رادیاتور آذر ورودی رادیاتورهای خانگی و جهت نصب در خروجی رادیاتور کاربرد دارند.

قیمت شیر رادیاتور آذر

برای استعلام قیمت می توانید به وب سایت تخصصی ما مراجعه نمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت www.shirradiator.ir ارتباط برقرار کنید؛ مشاورین ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

شکل شماتيک شير ترموستاتيک رادياتور و اجزاي آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *