شیر رادیاتور گرما اصل

شرکت ساخت شیر رادیاتور گرما اصل از سال 1362 در زمینه تولید محصولات برنجی به خصوص شیر رادیاتور شروع به کار کرده و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و خط تولید تمام اتوماتیک به بزرگترین تولید کننده شیر رادیاتور در ایران تبدیل گردیده.

مطالب این مقاله در مورد ویژگی ها وکاربردهای شیر رادیاتور گرما اصل می باشد، برای بهتر آشنا شدن با این محصول تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

شیر رادیاتور

با فرا رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا، برای گرم کردن منازل و دیگر مکان ها به وسیله های گرمایشی نیاز داریم و یکی از وسایلی که امروزه استفاده فراوانی دارد، پکیج و موتورخانه می باشد.

هر رادیاتور دارای دو عدد شیر اصلی می باشد که وظیفه شیر بالایی ورود آب گرم را در رادیاتور وشیر زانویی رادیاتور وظیفه تنظیم دما و میزان نگهداری آب گرم در رادیاتور را بر عهده دارند.

شیرهای رادیاتور هنگامی که نیاز به تعمیر دارند بسته می شوند تا جریان آب در گردش را متوقف کنند.

شیر رادیاتور گرما اصل

این نوع شیرها طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند، و به دلیل تحمل دمای بالاتر از استاندارد رادیاتورها (یعنی 110 درجه سلیسیوس) و تحمل فشار 6 بار این اطمینان را به مصرف کننده می دهد که بدون نیاز به تعمیر در سالیان زیادی از شیر رادیاتور گرما اصل استفاده کنند.

موارد استفاده شیر رادیاتور گرما اصل

شیر رادیاتور گرما اصل در تمامی رادیاتورهای پنلی (فولادی)، رادیاتور پره ای (آلومینیومی) و حوله خشک کن ها مورد استفاده قرار می گیرد، همان گونه که گفته شد وظیفه شیر و زانو، کاهش و یا قطع جریان آب گرم ورودی به رادیاتور و در نتیجه گرمای آن را کاهش می دهد.

به دلیل افزایش کیفیت شیرگرما، جنس آن از آلیاژ برنج با درصد خلوص بالا ساخته شده است، همچنین جنس قسمت پلاستیکی آن به گونه ای است که در برابر حرارت مقاوم می باشد.

ویژگی های شیر رادیاتور گرما اصل

از دیگر ویژگی های شیر رادیاتور گرما اصل می توان به داشتن نشان استاندارد ، قابلیت تحمل 6 بار فشار، قابلیت کارکرد در دمای 110 درجه و آب بندی کامل اشاره کرد.

خرید شیر رادیاتور گرما اصل

به دلیل شهرت بالای این برند بعضی از برند های دیگر اقدام به تقلید از اسم گرما برای تولید شیر رادیاتور کرده اند که مطمئناً کیفیت اصلی کار را ندارند، برای خرید شیر رادیاتور گرما اصل و اطمینان از اصل بودن کالا با همکاران ما در فروشگاه های اینترنتی درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *