شیر رادیاتور آذران

گروه تولیدی صنعتی آذران در سال 1365 با پشتوانه مدیرانی پرتلاش و با بهره گیری از توان متخصصین ایرانی  در راه توسعه بازار صنایع کشور گامهای مهمی برداشت و موفق شد با کسب تجارب ارزشمند تولیدات خود را گسترش دهد و سبد محصولی کاملی را به این بازار تقدیم نماید.

در مجموعه  آذران از ماشین آلات نوین و دستگاه های پیشرفته در تمامی خطوط تولید استفاده شده است تا به شعار همیشگی خودشان با نام “کیفیت و اطمینان” عمل نموده و رضایت مشتریان را کسب کنند.

یکی از محصولات کاربردی و پرفروش آذران شیر رادیاتور می باشد که مورد استقبال بسیار از کاربران به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب قرار گرفته است.

شیر رادیاتور چیست؟

به منظور کنترل میزان آب برگشتی به رادیاتور و گرم کردن سایر رادیاتورها از شیر رادیاتور استفاده می کنند که بخاطر قرارگرفتن آن در پایین رادیاتور قابل لمس نبوده و برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشد.

ناشناخته بودن شیر رادیاتور سبب گریده که یا عده ای به آن توجه نکنند و یا آن را ببندند، اما این مدل شیر نقش مهمی را در سیستم گرمایشی و بالانس آب که در رادیاتور در جریان است ایفا می کند به این صورت که با کم کردن آن می توان سایر رادیاتورها را گرم نمود.

همچنین بعضی از محیط ها نیاز به گرمای زیادی ندارند از این رو با تنظیم شیر رادیاتور آذران می توان گرما را به حد مورد نظر رساند.

ویژگیهای شیر رادیاتورآذران

  • قطع و وصل جریان آب گرم را به راحتی انجام می دهد.
  • از بهترین آلیاژ به نام برنج تولید شده است.
  • دارای سایز 2/1 اینچ می باشد.
  • از بالاترین میزان هدایت برخوردار است.
  • در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است.
  • انعطاف پذیر بوده و در برابر گرما استقامت خوبی از خود نشان می دهد.
  • از مکانیزم توپی و تفلون برخوردار است و برای کنترل و شدت و قطع جریان مایعات بهترین گزینه می باشد.

خرید شیر رادیاتور آذران

ما برای راحتی حال شما خریداران سایت رسمی www.shirradiator.ir را راه اندازی نموده ایم تا هم بتوانید قیمت شیر رادیاتور آذران و سایر محصولات  این برند را را در آن مشاهده نماید و هم در صورت نیاز آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کمترین زمان کاری برایتان ارسال گردند.

قیمت شیر رادیاتور آذران با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *