شیر رادیاتور تکسا صادراتی

شرکت تکسا از شرکتهای داخلی بوده که با استفاده از ماشین آلات روز دنیا بهترین نوع شیرآلات را تهیه و راهی بازار نموده است، کیفیت بالا در تولید محصولات تکسا سبب گردیده تا تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کرده تا هم به اقتصاد کشورمان کمک کند و هم نام کشورمان ایران را بلند والا نگه دارد.

همچنین صادر نمودن شیرآلات تکسا نشان از کیفیت بالای آنها می دهد و این اطمینان را در متقاضی به وجود می آورند تا با خیالی آسوده محصولات تکسا را خریداری نمایند.

شیر رادیاتور تکسا از پر تیراژه ترین تولیدات این مجموعه بوده که با  عملیات ماشین کاری و با پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک  مانند ترانسفر طراحی و تولید شده است.

شیر رادیاتور چیست؟

در زمستان برای گرم کردن محیطهای سرد و ساختمانها نیاز به پکیج و موتورخانه می باشد، زمانی که آب ورودی به رادیاتور شوفاژ و خروجی آن کم می شود، نیروی آب بیشتری در مدار گرمایش باقی می ماند و در صورت قرار داشتن رادیاتور در فاصله های دورتر امکان گرم شدن آنها وجود ندارد؛ پس با استفاده از شیر رادیاتور تکسا می توان فشار ورودی و خروجی را کم کرده تا گرمایش همه رادیاتورها تنظیم شود.

به طور کلی از شیر رادیاتور تکسا به منظور مسدود کردن، باز کردن جریان آب ورودی به رادیاتور، تنظیم دمای محیط استفاده می شود که در رادیاتورها و در زیر شیر اصلی ورودی رادیاتور شوفاژ نصب می گردد، البته امروزه برخی تولیدکنندگان جهت قرارگیری شیر رادیاتور را تغییر داده و آن را در طرف دیگر قرار داده اند.

مشخصات شیر رادیاتور تکسا صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *